HTML

koszimegvagyok

Ausztrália és Új-Zéland. Társadalom, közösség, zene, mindennapok - ahogy én láttam.

australia 091006

2009.10.06. 07:59 bejegyző

 

Nem tűnt el, nem is volt mit tenni, ledolgozott a biológia. Ma reggel felvettem a hátizsákom, és elindultam oskolába, mint a régi ronda időkben. Mivel összesen fél órát sikerült aludnom az éjszaka, elég ramatyul éreztem magam. Ennek ellenére jól sikerült a teszt, írásból a legmagasabb, nyelvtanból 5B, beszédtől nem tartottam. Megnyugodtam, nem dobtam ki a pénzt az ablakon. Pattogó kis faszkalap így is jutott gazdagon, de akadt egy spanyol és argentin arc (Marti és Pablo), akikkel gyorsan levettük egymást, és megléptünk. A „writing” mókát egy ausztrál náci nő tartja, a mamira emlékeztet, csak ő érti a szakmáját. Ez nagyon hasznos lesz, a hivatalost magyarul nagyon tudom csűrni (másfél évet dolgoztam benne), de angolul soha nem ment. A héten megveszem a jegyet zélandra. Drága jó Zsolt útravalója: Emil Sinclair ifjúságának története. Köszi innen is.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koszimegvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr422556478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mákoskaproslecsó 2009.10.06. 09:27:56

5
süti beállítások módosítása