HTML

koszimegvagyok

Ausztrália és Új-Zéland. Társadalom, közösség, zene, mindennapok - ahogy én láttam.

Butt

2010.03.09. 16:53 bejegyző

Keömillel nem tudtam találkozni, pedig bocsánatot kellett volna kérnem amiért többször leosztottam, ha flaszterre - főleg ha tájba - szórta a csikkeket. Merthogy úgy tűnik Párizsban nincsenek közterületen cigaretta eloltására és eldobására alkalmas objektumok, kivéve néhány gecikurvára frekventált helyen, mondom ezt úgy, hogy szinte csak gecikurvára frekventált helyen jártam, de megközelítőleg negyvenet szórtam el. Nem akarják megszoktatni az emberekkel, inkább eltakarítják.



 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koszimegvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr541825811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása