HTML

koszimegvagyok

Ausztrália és Új-Zéland. Társadalom, közösség, zene, mindennapok - ahogy én láttam.

australia 091019

2009.10.19. 16:33 bejegyző

 

Ha a házimóka az ötvenedik emeleten van, a lift kevesebb, mint öt másodperc alatt ér oda, és a jó tanácsok ellenére sem fogod be a füled, az nem jó, ráadásul ha éjfélig nem érsz oda a helyre szteppelni, nem engednek be, még ha tudsz egyenesen menni, akkor sem. Micsoda dolog ez. Furcsa, de kezdem megszokni a problémamentes konzuméletet, de ha minden igaz bő három hét múlva már zélandon leszek, csatlakozik Marti is, meg valami francia, de még nem találkoztam vele.

A város pontosan három jól szelektálható pajtásra bomlik: város, a hülye hotel-klub-étterem megoldásokkal, zabálókkal és a hülye zenékkel. Oxford street és azon is túl, a klubokkal, a művésztelepekkel, drogokkal, és minden gyomorforgatóval. Persze a tökegyforma suburbok, azok között is a partmentiek, ezernyi kisváros, szórakoztatóközpontokkal, és a homokos óceánöblökkel, elhagyott szörfdeszkákkal.

Ezek is pontosan olyanok. Fotóznak non-stop. Mosolygok a képeken, miért is ne. Külön megérne egy értekezést, soha nem tudtam csak úgy zsebrerakni a jelenséget, amikor vágják a pózokat, a beállásokat, a vigyorokat. Megannyi jó ember, megannyi jó szokással, de nem az enyémekkel.

Sajnos nem tudok csavarni a szivikundergroundban, mert ez legális poszt, én meg nem lennék az. Sebaj, talán majd felrakom a műsort máshol. Kóreai kiköltözött, olasz beköltözött, képben van, jobban mint vártam. Jól kijövünk.

Nem lehet eléggé szenvedni. A délutáni korlátkék égbolton megjelent egy betépett pilóta, és felvéste az égre: „this is life”. Mit lehetne ehhez hozzáfűzni, rohan az idő, én meg előtte-mögötte.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koszimegvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr412556487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása