HTML

koszimegvagyok

Ausztrália és Új-Zéland. Társadalom, közösség, zene, mindennapok - ahogy én láttam.

australia 090927

2009.09.27. 05:38 bejegyző

 

Virslit sütöttünk, paprikát pároltunk, és kimostuk a szaros ruhákat. Bezabáltunk, aztán bújtuk a vasat, szálláskeresés céljából (tehát myspace és spraci :). Találtunk végre egy fasza helyet, ahol lehet tölteni, nem nézik a poharad, de legalább ez is drága. Everywhere Internet, a Liverpool és a CastleReagh sarkán , kb. 20 máspodpercre tőlünk, ennek ellenére csak most fedeztük fel. Máshol nem voltunk, mert mocsok szél tombolt, és kb. 10 fok volt, bár a hostelben is szarrá fagytunk, szigetelés, ablakok csak dísznek vannak. Este nővéremhez mentünk, filmezés volt a kolumbiai meg a holland csajszival, mondjuk a filmből szarra nem emlékszem, mert akkor is a vasat bújtam. Tesóm csinált nekünk halat, ezért ma nem éhesen feküdtem le. Eddig kb. mínusz 6 kiló. Annak ellenére, hogy zenét csinálni jöttem ide, eddig egy ütem nem készült el. Mi lesz ebből, elkurvulok?

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koszimegvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr672556469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása